I'll be the ticket, if you're my collector
I've got the fare, if you're my inspector
I'll be the luggage, if you'll be the porter
I'll be the parcel if you'll be the sorter
Just for you, here's a love song
Just for you, here's a love song
And it makes me glad to say
It's been a lovely day and it's okay
I'll be the mail and you can be the guard
I'll be the ink on your season ticket card
I'll be the rubbish, you'll be the bin
I'll the paint on the sign, if you'll be the tin
Just for you, here's a love song
And it makes me glad to say
It's been a lovely day and it's okay
[Incomprensible]
Just for you, here's a love song
Just for you, here's a love song
And it makes me glad to say
It's been a lovely day and it's okay
--------------------------
Cançó d'amor
Seré el bitllet, si ets el meu col·lector
Tinc la tarifa, si ets el meu inspector
Jo seré l'equipatge, si fas el porter
Seré el paquet, si seràs el treballador
Només per a tu, aquí tens una cançó d'amor
Només per a tu, aquí tens una cançó d'amor
I això em fa feliç de dir
Ha estat un dia preciós i està bé
Seré el correu, si seràs el guàrdia
Seré la tinta a la targeta d'abonament de temporada
Seré les escombraries, si seràs el contenidor
Seré la pintura en el signe, si seràs la llauna
Només per a tu, aquí tens una cançó d'amor
Només per a tu, aquí tens una cançó d'amor
I això em fa feliç de dir
Ha estat un dia preciós i està bé
[Incomprensible]
Només per a tu, aquí tens una cançó d'amor
Només per a tu, aquí tens una cançó d'amor
I això em fa feliç de dir
Ha estat un dia preciós i està bé
Read more at http://www.songlyrics.com/the-damned/love-song-lyrics/#QmuXx3wrQQWSzlqf.99Tinc la tarifa, si ets el meu inspector
Jo seré l'equipatge, si fas el porter
Seré el paquet, si seràs el treballador
Només per a tu, aquí tens una cançó d'amor
Només per a tu, aquí tens una cançó d'amor
I això em fa feliç de dir
Ha estat un dia preciós i està bé
Seré el correu, si seràs el guàrdia
Seré la tinta a la targeta d'abonament de temporada
Seré les escombraries, si seràs el contenidor
Seré la pintura en el signe, si seràs la llauna
Només per a tu, aquí tens una cançó d'amor
Només per a tu, aquí tens una cançó d'amor
I això em fa feliç de dir
Ha estat un dia preciós i està bé
[Incomprensible]
Només per a tu, aquí tens una cançó d'amor
Només per a tu, aquí tens una cançó d'amor
I això em fa feliç de dir
Ha estat un dia preciós i està bé

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada