Entrades populars

divendres, 12 de desembre del 2014

Butterfly de Crazy Town

Come my lady
Come, come my lady
You're my butterfly
(Sugar baby)
Sugar baby
Come my lady
Come, come my lady
You're my butterfly
(Sugar baby)
Sugar baby
Such a sexy, sexy, pretty little thing
Fierce nipple pierce
You got me sprung with your tongue ring
And I ain't gonna lie 'cause your lovin' gets me high
So to keep you by my side
There's nothin' that I won't try
Butterflies in her eyes and the looks to kill
Time is passin'
I'm askin', could this be real
'Cause I can't sleep, I can't hold still
The only thing I really know is she got sex appeal
I can feel too much is never enough
You're always there to lift me up
When these times get rough
I was lost, now I'm found
Ever since you've been around
You're the women that I want
So yo, I'm puttin' it down
Come my lady
Come, come my lady
You're my butterfly
(Sugar baby)
Sugar baby
Come my lady
You're my pretty baby
I'll make your legs shake
You make me go crazy
(Crazy)
Come my lady
Come, come my lady
You're my butterfly
(Sugar baby)
Sugar baby
Come my lady
You're my pretty baby
I'll make your legs shake
You make me go crazy
(Crazy)
I don't deserve you
Unless it's some kind of hidden message
To show me life is precious
Then I guess it's true
But to tell the truth, I really never knew 'til I met you
See I was lost and confused
Twisted and used up
Knew a better life existed
But thought that I missed it
My life style's wild
I was livin' like a wild child
Trapped on a short leash
Paroled the police files
So yo, what' s happenin' now?
I see the sun breakin'
Down into dark clouds
And a vision of you standin' out in da crowd
So come my lady
Come, come my lady
You're my butterfly
(Sugar baby)
Sugar baby
Come my lady
You're my pretty baby
I'll make your legs shake
You make me go crazy
(Crazy)
Hey sugar momma, come and dance with me
The smartest thing you ever did was take a chance with me
So whatever tickles your fancy
Girl, it's you like Sid and Nancy
So sexy, almost evil
Talkin' about butterflies in my head
I used to think that happy endings were only in da books I read
But you made me feel alive when I was almost dead
You filled that empty space with the love I used to chase
And as far as I can see, it don't get better than this
So Butterfly, here is a song
And it's sealed with a kiss and a thank you miss
Come and dance with me
Come and dance with me
Come and dance with me
So come and dance with me
Ah ha, ah ha
Come my lady
Come, come my lady
You're my butterfly
(Sugar baby)
Sugar baby
Come my lady
You're my pretty baby
I'll make your legs shake
You make me go crazy
(Crazy)
Come my lady
Come, come my lady
You're my butterfly
(Sugar baby)
Sugar baby
Come my lady
You're my pretty baby
I'll make your legs shake
You make me go crazy
(Crazy)
Come my lady
Come, come my lady
You're my butterfly
(Sugar baby)
Sugar baby
Come my lady
You're my pretty baby
I'll make your legs shake
You make me go crazy
(Crazy)
Come my lady
Come, come my lady
You're my butterfly
(Sugar baby)
Sugar baby
Come my lady
You're my pretty baby
I'll make your legs shake
You make me go crazy
(Crazy)
Come and dance with me
Come and dance with me
Come and dance with me
Come and dance with me
Ah ha, ah ha
Come and dance with me
Come and dance with me
Come and dance with me
Come and dance with me
Come and dance with me
Come and dance with me
Come and dance with me
Come and dance with me



Vine senyora meva
Vine, vine, senyora meva
Ets la meva papallona
(Sucre baby)
Sucre baby
Vine senyora meva
Vine, vine senyora meva
Ets la meva papallona
(Sucre baby)
Sucre baby
Una cosa tan sexi, sexi, tan bonica petita
Un mugró amb un pírcin tan maco
M'has fet aixecar amb el anell de la teva llengua
I no et mentiré perquè la teva manera d'estimar em fa col·locat
Doncs per mantenir-te al meu costat
No hi ha res que jo no voldria provar
Papallones en els seus ulls i la vista per a matar
Temps està passant
M'estic demanant, si això podria ser autèntic.
Perquè no puc dormir, no puc quedar-me quiet
L'únic que sé per cert és que té sex appeal
Puc percebre que massa mai està prou
Ets aquí sempre per fer-me aixecar
Quan aquests temps es posen durs
Vaig ser perdut, ara estic trobat
Just des de quan vas aparèixer
Ets la dona que vull
Doncs, yo, ho estic escrivint
Vine senyora meva
Vine, vine senyora meva
Ets la meva papallona
(Sucre baby)
Sucre baby
Vine senyora meva
Ets la meva bonica baby
Faré les teves cames tremblar
Em fas tornar boig
(Boig)
Vine senoyora meva
Vine, vine senyora meva
Ets la meva papallona
(Sucre baby)
Sucre baby
Vine senyora meva
Ets la meva bonica baby
Faré les teves cames tremblar
Em fas tornar boig
(Boig)
No et mereixo
Si no es tracta d'una manera d'un missatge amagat
D'ensenyar-me que la vida sigui preciosa 
Llavors m'ho crec que ho és així
Però per dir-te la veritat, mai no vaig saber fins que vaig conèixer-te
Doncs vaig ser perdut i confus
Torçut i esgotat
Vaig saber que una vida millor existia
Però pensava que me la vaig perdre 
El estil de la meva vida és salvatge
Vaig viure com un nen salvatge
Atrapat amb una corretja curta
Paroled els arxius de la policia
Doncs, yo, què està passant ara mateix?
Hi veig el sol collapsant
avall en núvols foscs
I una visió de ti lluint en una multitud
Doncs, vine senyora meva
Vine, vine senyora meva
Ets la meva papallona
(Sucre baby)
Sucre baby
Vine senyora meva
Ets la meva bonica baby
Faré les teves cames tremblar
Em fas tornar boig
(Boig)
Ey sucre mama, vine i balla amb mi
El pas més llest que mai has fet era apostar per mi
Doncs qualsevol cosa que fa ballar la teva fantasia
Noia, és com Sid i Nancy
Tan sexi, gairebé dolent
Parlant de papallones al meu cap
Solia pensar que finals feliços només existia en els llibres que llegeix
Però em vas fer sentir viu quan vaig ser gairebé mort
Vas omplir aquest espai buit amb l'amor que vaig caçar
I pel que fa a mi i que puc veure, no pot ser millor que això
Doncs papallona, aquí tens una cançó
I està segellada amb un petó i un gràcies senyoreta
Vine i balla'm amb mi
Vine i balla'm amb mi
Vine i balla'm amb mi
Doncs, vine i balla'm amb mi
Ah ha, ah ha
Vine senyora meva
Vine, vine senyora meva
Ets la meva papallona
(Sucre baby)
Sucre baby
Vine senyora meva
Ets la meva bonica baby
Et faré les cames tremblar
Em fas tornar boig
(Boig)
Vine senyora meva
Vine, vine senyora meva
Ets la meva papallona
(Sucre baby)
Sucre baby
Vine senyora meva
Ets la meva bonica baby
Faré les teves cames tremblar
Em fas perdre el cap
(Boig)
Vine senyora meva
Vine, vine senyora meva
Ets la meva papallona
(Sucre baby)
Sucre baby
Vine senyora meva
Vine senyora meva
Ets la meva bonica baby
Et faré les cames tremblar
Em fas perdre el cap
(Boig)
Vine senyora meva
Vine vine senyora meva
Ets la meva papallona
(Sucre baby)
Sucre baby
Vine senyora meva
Ets la meva bonica baby
Faré les teves cames tremblar
Em fas tornar boig
(Boig)
Vine i balla'm amb mi
Vine i balla'm amb mi
Vine i balla'm amb mi
Vine i balla'm amb mi
Ah ha, ah ha
Vine i balla'm amb mi
Vine i balla'm amb mi
Vine i balla'm amb mi
Vine i balla'm amb mi
Vine i balla'm amb mi
Vine i balla'm amb mi
Vine i balla'm amb mi
Vine i balla'm amb mi


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada