In days of old, when ships were bold
Just like the men who sailed them
And if they showed us dis-respect
We'd tie them up and flail them
Just like the men who sailed them
And if they showed us dis-respect
We'd tie them up and flail them
Often men of low degree
And often men of steel
They make you walk the plank alone
Or haul you 'round the keel
And often men of steel
They make you walk the plank alone
Or haul you 'round the keel
Hoist the Jolly Roger!
Hoist the Jolly Roger!
Hoist the Jolly Roger!
It's your money that we want
And your money we shall have!
Hoist the Jolly Roger!
Hoist the Jolly Roger!
It's your money that we want
And your money we shall have!
Hoist the Jolly Roger!
Hoist the Jolly Roger!
Hoist the Jolly Roger!
It's your money that we want
And your money we shall have!
Hoist the Jolly Roger!
Hoist the Jolly Roger!
It's your money that we want
And your money we shall have!
Of all the pirates on the seas
The worst of them was Blackbeard
So damnable a beast from Hell
He was the one they most feared
The worst of them was Blackbeard
So damnable a beast from Hell
He was the one they most feared
Any man who sailed with him
Was taking quite a chance
He'd hang them from the gallows
Just to see if they could dance ha,ha!
Was taking quite a chance
He'd hang them from the gallows
Just to see if they could dance ha,ha!
Hoist the Jolly Roger!
Hoist the Jolly Roger!
Hoist the Jolly Roger!
It's your money that we want
And your money we shall have!
Hoist the Jolly Roger!
Hoist the Jolly Roger!
It's your money that we want
And your money we shall have!
Hoist the Jolly Roger!
Hoist the Jolly Roger!
Hoist the Jolly Roger!
It's your money that we want
And your money we shall have!
Hoist the Jolly Roger!
Hoist the Jolly Roger!
It's your money that we want
And your money we shall have!
En els dies vetusts, quan vaixells eren audaços
Tal com els homes qui els navegaven
I si ens mostraven desacatament
Els lligaríem i els fuetejaríem
Tal com els homes qui els navegaven
I si ens mostraven desacatament
Els lligaríem i els fuetejaríem
Sovint homes d'un grau baix
I sovint homes de l'acer
Et farien anar-hi tot sol al tauló
O t'arrossegarien al llarg de la quilla
I sovint homes de l'acer
Et farien anar-hi tot sol al tauló
O t'arrossegarien al llarg de la quilla
Hissau la bandera de pirata!
Hissau la bandera de pirata!
Hissau la bandera de pirata!
És el vostre sou el que volem
I és el vostre sou el que tindrem!
Hissau la bandera de pirata!Hissau la bandera de pirata!
Hissau la bandera de pirata!
És el vostre sou el que volem
I és el vostre sou el que tindrem!
Hissau la bandera de pirata!
Hissau la bandera de pirata!
És el vostre sou el que volem
I és el vostre sou el que tindrem!
I és el vostre sou el que tindrem!
De tots els pirates damunt dels oceans
El pitjor d'els va ser Blackbeard
Tan condemnable, una bèstia de l'infern
Va ser ell el que li tenien més por
Tan condemnable, una bèstia de l'infern
Va ser ell el que li tenien més por
Qualsevol home qui navegava amb ell
S'estava ben jugant la vida
Els penjaria per damunt de l'arbre de patíbul
Només per a veure si podien ballar, ha,ha!
Hissau la bandera de pirata!S'estava ben jugant la vida
Els penjaria per damunt de l'arbre de patíbul
Només per a veure si podien ballar, ha,ha!
Hissau la bandera de pirata!
Hissau la bandera de pirata!
És el vostre sou el que volem
I és el vostre sou el que tindrem!
Hissau la bandera de pirata!I és el vostre sou el que tindrem!
Hissau la bandera de pirata!
Hissau la bandera de pirata!
És el vostre sou el que volem
I és el vostre sou el que tindrem!


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada