10:15h
10.15 on a Saturday night
And the tap drips
Under the strip light
And the tap drips
Under the strip light
And I'm sitting
In the kitchen sink
And the tap drips
Drip, drip, drip
In the kitchen sink
And the tap drips
Drip, drip, drip
Waiting for the
Telephone to ring
And I'm wondering
Where she's been
Telephone to ring
And I'm wondering
Where she's been
And I'm crying
For yesterday
And the tap drips
Drip, drip, drip
For yesterday
And the tap drips
Drip, drip, drip
It's always the same
Quart de deu
Un quart de deu a una vesprada de dissabte
I l'aixeta degota
Sota el tub de neó
I l'aixeta degota
Sota el tub de neó
I estic assegut
Dins l'aïguera de la cuina
I l'aixeta degota
Plis, plas, plis
Dins l'aïguera de la cuina
I l'aixeta degota
Plis, plas, plis
Esperant perquè
El telèfon comenci a sonar
I m'estic demanant
On s'ha quedat
El telèfon comenci a sonar
I m'estic demanant
On s'ha quedat
I estic plorant
per ahir
I l'aixeta degota
Plis, plas, plis
per ahir
I l'aixeta degota
Plis, plas, plis
Sempre és el mateix
Accuracy
We sit in the same room
Side by side
I give you the wrong lines
Feed you
Side by side
I give you the wrong lines
Feed you
Accuracy
Accuracy
Accuracy
Look into my eyes
We both smile
Kill you without trying
We both smile
Kill you without trying
That's accuracy, accuracy, accuracy
An observant prefers accuracy, accuracy
Practice all day for accuracy
An observant prefers accuracy, accuracy
Practice all day for accuracy
Mirror mirror on the wall
Precisió
Estem asseguts en el mateix despatx
Frec a frec
Vaig donar-te les línies mal fetes
Donar-te
Frec a frec
Vaig donar-te les línies mal fetes
Donar-te
Precisió
Precisió
Precisió
Mira'm als meus ulls
Junts fem un somriure
Et mat sense intentar-ho
Junts fem un somriure
Et mat sense intentar-ho
Això és precisió, precisió, precisió
Un observador prefereix la precisió, precisió
Practicant tot el dia per assolir precisió
Un observador prefereix la precisió, precisió
Practicant tot el dia per assolir precisió
Mirall mirall penjat al mur
Grinding Halt
No light
No people
No speak
No people
No cars
No people
No food
No people
No people
No speak
No people
No cars
No people
No food
No people
Stopped
Short
Grinding halt
Everything's coming to a grinding halt
Short
Grinding halt
Everything's coming to a grinding halt
No sound
No people
No clocks
No people
No fine
No people
No me
No people
No people
No clocks
No people
No fine
No people
No me
No people
Stopped
Short
Grinding halt
Everything's coming to a grinding halt
Everything's coming to a grinding halt
Short
Grinding halt
Everything's coming to a grinding halt
Everything's coming to a grinding halt
Slow down
Slow down
No people
Slow down
Everything's coming to a
Everything's coming to a
Everything's coming to a
Slow down
No people
Slow down
Everything's coming to a
Everything's coming to a
Everything's coming to a
Parada en sec
Gens de llum
Cap gent
Cap parla
Gens de gent
Gens de cotxes
Cap gent
Cap menjar
Gens de gent
Cap gent
Cap parla
Gens de gent
Gens de cotxes
Cap gent
Cap menjar
Gens de gent
Parava
En sec
Parada en sec
Tot serà una parada en sec
En sec
Parada en sec
Tot serà una parada en sec
Cap soroll
Gens de gent
Gens de rellotges
Gens de gent
Cap bonic
Gens de gent
Cap jo
Gens de gent
Gens de gent
Gens de rellotges
Gens de gent
Cap bonic
Gens de gent
Cap jo
Gens de gent
Parava
En sec
Parada en sec
Tot serà una parada en sec
En sec
Parada en sec
Tot serà una parada en sec
Tot serà una parada en sec
Alenteix
Alenteix
Alenteix
Gens de gent
Alenteix
Tot serà una
Tot serà una
Tot serà una
Alenteix
Tot serà una
Tot serà una
Tot serà una


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada