Entrades populars

divendres, 4 de setembre del 2015

Teenage Angst de Placebo



Shine the headlight 
Straight into my eyes 
Like the roadkill 
I'm paralyzed 
You see through my disguise 

At the drive in 
Double feature 
Pull the lever 
Break the fever 
And say your last goodbyes 

Since I was born I started to decay 
Now nothing ever ever goes my way 

One fluid gesture 
Like stepping back in time 
Trapped in amber 
Petrified 
And still not satisfied 

Airs and social graces 
Elocution so divine 
I'll stick to my needle 
And my favorite waste of time 
Both spineless and sublime 

Since I was born I started to decay 
Now nothing ever ever goes my way





Encén el far 
Encega'm tot just als ulls 
Com l'animal atropellat 
Estic paralitzat 
La teva mirada traspassa la meva disfressa 

Al cinema aire lliure, 
Doble funció 
Estira la palanca 
Acaba la febre 
I diguis el teu últim adéu 

Des que vaig nèixer em vaig començar a podrir 
Ara, res mai no va com jo voldria


Un gest fluid 
Com anar-se'n rere en el temps 
Captivat dins ambre
Petrificat 
I encara no satisfet 

Aires i don de gent 
Elocució tan divína 
Em qued amb la meva xeringa 
I el meu favorit malbaratament de temps 
Tots sense corda i sublims 

Des que vaig nèixer em vaig començar a podrir 
Ara, res mai no va com jo voldria



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada