Entrades populars

dimecres, 13 de juliol del 2016

Behind blue eyes / The Who / Darrere ulls blaus




Ningú sap com és
Ser el dolent
Ser el trist
Darrere ulls blaus
Ningú sap com és
A ser odiat
A ser destinat
A dir només mentides
Però els meus somnis no són tan buits
com la meva consciencia sembla ser
Tinc hores, només passades en soledat
El meu amor és venjança que mai no és lliure
Ningú sap com és
Percebre aquestes emocions
Com jo
I t'estic culpant a ti
Ningú mossega tan fort
Al seu rancor
Res del meu dolor i afliccions
Pot figurar a fora de mi
Però els meus somnis, ells no són tan buits
Com la meva consciencia sembla a ser
Tinc hores, només passades en soledat
El meu amor és venjança que mai no és lliure
Quan el meu puny s'estrenyi, obre'l
Abans que en faig ús i perdi el control
Quan estic somrient, digues-me algunes notícies dolentes
Abans que me'n rigui i actuï com un pallasso
I si m'estic empassant alguna cosa dolenta
Posa'm el teu dit dins la meva gola
I si estic tremolant, si us plau, posa'm una manta.
Mantén-me calent, deixa'm posar el teu abric
Ningú no sap com és
Ser el trist
Ser el dolent
Darrere ulls blaus





No one knows what it's like
To be the bad man
To be the sad man
Behind blue eyes
No one knows what it's like
To be hated
To be fated
To telling only lies
But my dreams they aren't as empty
As my conscience seems to be
I have hours, only lonely
My love is vengeance that's never free
No one knows what it's like
To feel these feelings
Like I do
And I blame you
No one bites back as hard
On their anger
None of my pain and woe
Can show through
But my dreams, they aren't as empty
As my conscience seems to be
I have hours, only lonely
My love is vengeance that's never free
When my fist clenches, crack it open
Before I use it and lose my cool
When I smile, tell me some bad news
Before I laugh and act like a fool
And if I swallow anything evil
Put your finger down my throat
And if I shiver, please give me a blanket
Keep me warm, let me wear your coat
No one knows what it's like
To be the sad man
To be the bad man
Behind blue eyes

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada