Entrades populars

dissabte, 24 de setembre del 2016



I can't stand this love goodbye
Goodbye, goodbye, goodbye, goodbye
Well I hate to leave you
but I have to go
Well you played me bad
You deserve this well
Goodbye
I can't stand this love goodbye
Goodbye, goodbye
You know our love come bad
So I have to say
Goodbye
This time's for real
Goodbye goodbye
I'm on my way
Goodbye, goodbye
This time is for real
Goodbye, goodbye
I can't stand this love goodbye
Goodbye, goodbye
I can't stand this love goodbye
This is the end...
And I'm dead and new...
This is the end...
Cos we've all been through

Goodbye, goodbye, ...







No puc suportar aquest amor, adéu
Adéu, adéu, adéu, adéu
Idò, odi deixar-te
Però m'he de marxar
Idò m'has jugat malament
T'ho mereixes i més
Adéu
No puc suportar aquest amor, adéu
Adéu, adéu
Ja saps l'amor nostre s'ha tornat mal
Doncs he de dir
Adéu
Aquesta vegada és per sempre
Adéu adéu
Estic al camí
No puc suportar aquest amor, adéu
Adéu adéu
Aquesta vegada és per sempre
Adéu adéu
No puc suportar aquest amor, adéu
Adéu adéu
No puc suportar aquest amor, adéu
Aquesta és la fi...
I sóc mort i tot nou...
Aquesta és la fi...
Perquè tot el que hem passat
Adéu adéu...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada