Entrades populars

divendres, 1 d’agost del 2014

The Damned - Rabid Over You - Rabiós per tu







RABID OVER YOU (B-SIDE OF WHITE RABBIT)

I read about a bug eyed mad dog

Taking London in a storm
I heard about a blue eyed heroine
Screaming out for help

I held my breath as ten claws
Came through the cabin door
And timing forces slipped a cross
The traitor's sticky core

I was just a hero of the human race
But monsters keep on trying
To take control of space

I heard about a great new movie
That took the world by storm
People said the effects were groovy
The plot was personal

The garbage was whiter than white
The villain mostly dark
The hero was enlightened by light
Dogs began to bark

I was just a hero of the human race
But monsters keep on trying
To take control of space

You treat me like a dog
Give me a bone to chew
Frothing at the mouth
Frothing all over you

Yeah, I get rabid over you
I'm kind of rabid over you
I'm kind of rabid over you

Your daddy's got a gun
He's gonna put me down
Compliments of public health
Horror teenage town

Yeah, I've been bitten over you
I'm kind of rabid over you
I'm kind of rabid over you
Rabid, rabid, rabid

I can't stand the rain
(Rabid)
Water on the brain
(Rabid)
I'm kind of rabid over you

I just gotta hide
(Rabid)
I wanna bite
(Rabid)
I'm kind of rabid over you

I can't stand the rain
(Rabid)
Water on the brain
(Rabid)
I'm kind of rabid over you

We just gotta hide
(Rabid)
I wanna bite
(Rabid)
I'm kind of rabid over you


Legendary lead singer of The Damned, Dave Vanian, aka Lamont Cranston




Read more at http://www.songlyrics.com/the-damned/rabid-over-you-lyrics/#wuPjRyFyRMMfZO84.99



Unleashed rabid dog



RABID OVER YOU /  RABIÓS PER TU

Vaig llegir d'un gos boig amb ulls sobresortints
Que està prenent Londres de tempesta
Vaig sentir parlar d'una heroïna d'ulls blaus
Cridant per ajuda

Vaig parar respirar quan TEN CLAWS
Va entrar per la porta de la cabina
I les forces temporitzadors s'esmunyien
El nus llefiscós del traïdor

Jo només era un heroi de la raça humana
Però els monstres segueixen tractant per
Prendre control de l'espai

Vaig sentir parlar d'una gran nova pel·lícula
Que
va prendre al món per sorpresa 

La gent deia que els efectes eren meravellosos 
La trama era personal 

Les escombraries eren més blanques que el blanc 

El vilà (era) per la major part fosc 
L'heroi va ser il·luminat per la llum 
Els gossos van començar a bordar 

Jo només era un heroi de la raça humana 

Però els monstres segueixen tractant 
Per prendre control de l'espai 

Em tractes com a un gos 

Dóna'm un os per mastegar 
Escuma a la boca 
Escumejant gràcies a tu 

Sí, ho sóc, rabiós gràcies a tu 

Sóc una mica rabiós per tu 
Sóc una mica rabiós per tu 

Ton pare té una arma 

Ell segur em matarà 
Com a cortesia de la salut pública 
Horror ciutat adolescent 

Sí, m'han mossegat gràcies a tu 

Sóc una mica rabiós per tu 
Sóc una mica rabiós per tu 
Rabiós, rabiós, rabiós 

No puc suportar la pluja 

(Rabiós) 
Aigua sobre el cervell 
(Rabiós) 
Sóc una mica rabiós per tu 

He d'amagar-me  

(Rabiós) 
Vull mossegar 
(Rabiós) 
Sóc una mica rabiós per tu 

No puc suportar la pluja 

(Rabid) 
Aigua sobre el cervell 
(Rabid) 
Sóc una mica rabiós per tu 

Només hem d'amagar-nos 

(Rabiós) 
Vull mossegar 
(Rabiós) 

Tinc una mica de ràbia gràcies a tu 


Read more at http://www.songlyrics.com/the-damned/rabid-over-you-lyrics/#wuPjRyFyRMMfZO84.99

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada