Entrades populars

dimecres, 23 de setembre del 2015

Georg Kreisler - I hate you, What are little girls made of? - T'odi, De què són fetes les noies petites?



Darling it's time to say good-bye to you
Although it breaks my heart
You're a swell girl and I like you
But the trouble with you is that you're too smart
So I find your college education
A source of continual irritation

You said that I should learn from you and and be resilient
But my dear, you're just too brilliant!

Why do you say "whom" when I say "who"?
You got no glamour
What good's your grammar?
When I see a cute cartoon, you've always seen it
And when I say: "I'll bring you home!" you think I mean it

Sport's the same, you win every game!
When we play Rummy
You're Gin before me
So what if you know history I still think that you're nuts
I'm tired of your intelligence, I hate your guts!

I hate you, I hate you
Oh how I hate your guts, guts, guts!
I hate you, I hate you
Oh how I hate your guts!

There are so few things you don't know
You're a public notary
And you know poetry
Law, geography and physics are your forte
And all this intellect just heightens my inferiority!

Dizzy dame, go from whence you came
And please deliver me
From relativity
I'm tired of all your theories, I'm tired of being bossed
I'm tired of your intelligence, go away, get lost!

I hate you, I hate you
Why don't you just get lost, lost, lost?
Oh won't you, why don't you
Go far away and further still
Where I don't see you, never will
And quietly, ever so quietly
Drop dead!

-----




Amor meu és hora de dir-te adéu, d'ara i endavant

Malgrat que el cor se m'està trencant
Ets una noia maca i m'encantes força
Però el que passa amb tu és que ets massa llesta
Doncs trob la teva educació de col·legi, amant
Una font d'una irritació con-ti-nu-ant

Deies que hauria d'aprendre de tu i ser més resilient
Però, bombó, senzillament ets massa brillant!

Per què dius "a qui" quan dic "qui"?
Tens cap mena de glamur
Per a què serveix la teva gramàtica?
Cada cop veig uns dibuixos de meravella, ja els hauràs vist
I cada cop dic: "Et deix a ca teva!" penses que és això que pretenia dir

Amb l'esport és el mateix, guanyes cada partida!
Quan juguem Rummy
Ets "Gin" abans de mi
M'importa un rave si saps història, encara pens que ets boja
M'estic cansant de la teva intel·ligència, t'odi de tot cor!

T'odi, t'odi
Oh, com t'odi de tot cor, de cor, de cor!
T'odi, t'odi
Oh, com t'odi de tot cor!

Hi ha tan poques coses que ignores
Ets una notària pública
I encara saps poesia
Dret, geografia i física són les teves fortes,
I tot aquest intel·lecte tan sols alça la meva inferioritat!

Dama, qui m'estàs marejant, vés-te'n cap a on t'has vingut
I si us plau, allibera'm
De la relativitat.
Estic cansat de totes aquestes teories, m'estic cansant de ser dominat
Estic cansat de la teva intel·ligència, vés-te'n, fot el camp!

T'odi, t'odi
Per què no fots el camp, camp, camp?
Oh per què no ho fas, per què no
T'en vas molt lluny i encara més lluny
On no t'haig de veure, mai no faré
I silenciosament, tan silenciosament
Estira la pota!

---------------







We all wonder what's inside of things
It's naturally done
To look beneath the hide of things
And wonder how they run
We know the moon is made of green cheese
And flowers are made of petals
And forests are made of green trees
And automobiles of different kinds of metals

Still, one question has us all excited
I can answer it, in fact I'll be delighted:

What are little girls made of?
Yattaty, yattaty, yattaty for hours and hours
Some lace, some buttons, a hatpin and flowers
Her things are hers, but his things are ours
That's what little girls are made of

What are little girls made of?
A negligé, Salomé, and lace and gingham
A mudpack, a girdle, and Lydia Pinkum
Some lipstick, mascara and most of your income
That's what little girls are made of

They're a custom of her stake
And a suck of her cake
They always have to be fed
When they're on the make
They'll make you ache
They're as useful as a hole in the head

What are little girls made of?
A hug, a slap and and running home to mother
A living room, a couch and a noisy kid brother
Promisin' engagement and marrying another
That's what little girls are made of

What are little girls made of?
A G-string, a whimper and a brief bandanna
A barbie-pin, a hankie and an elegant manner
A kiss like a healthy drag of marihuana
That's what little girls are made of

What are little girls made of?
A hairdoo, a stocking and several bustles
A gay anticipation and some playful puzzles
A secret date and a husband with muscles
That's what little girls have plenty of

They mean troubles they mean joys
And they love collecting boys
Whenever you talk about business they're yawning
They act sad when they are thriving
And heaven help you when they're driving
They look lovely at night, but oh in the morning ...

What are little girls made of?
A slinky walk with which to come at you
Long red fingernails with which to scratch you
And plenty of traps with which to catch you
When you stroke their hair they shout: „Watch my curls!“
They always want orchids and fur coats and pearls
As a matter of fact the only good thing about them is ...
– They're girls


--------


De què són fetes les noies petites?


Tots nosaltres ens estem preguntant que està dins de les coses
És una cosa natural i corrent
De veure per sota la disfressa de coses
I endevinar com funcionen
Sabem que la lluna està feta de formatge rocafort.
I flors consisteixen de pètals.
I boscos són fets d'arbres verds.
I cotxes són de metall de tots tipus.

Encara, un dubte ens té tots excitats
Puc fer la resposta, de fet, ho faré amb molt de gust:

De què són fetes les noies petites?
Blabla, blabla, blabla durant hores i hores
Una mica de randa, uns botons, una agulla de capell i flors
Les seves coses són d'ella, però les coses d'ell són de nosaltres
És això que fa les noies petites.

De quin material són fabricades, les noies petites?
Un negligé, Salomé, i randa i cotó
Una mascara de fang, una faixa, i Lídia Pinkum.
Una mica de pintallavis, rimel i més o menys el teu salari sencer
És això que fa les noies petites.

Són acostumades pel seu interès
I una xuclada del seu pastís
És sempre que les has de fer menjar
Si són ambicioses,
Et faran patir.
Són tan útil com un forat al teu cap.

De què són fetes les noies petites?
Una abraçada, una bufetada i anar corrent cap a la mare
Una sala d'estar, un sofà i un germà petit que molesta
Prometent casar-se i casar-se amb algú més
És això que fa les noies petites.

De què són fetes les noies petites?
Un tanga, un gemec i una lligadura,
Una agulla barbie, un mocador i un comportament elegant,
Un bes com una pipada sana de marihuana.
És això que fa les noies petites.

De què són fetes les noies petites?
Un pentinat, unes lligacames i alguns enrenous,
Una anticipació alegra i uns puzles juganers,
Una cita clandestina i un marit gruixut.
És això que tenen les noies petites en abundància.

Elles signifiquen molèsties, signifiquen plaers.
I els encanta col·leccionar xicots.
Tan bon punt els estàs parlant negoci, estan badallant.
Fan veure com estiguin tristes, quan estan (de fet) passant-s'ho bé.
I que mare de Déu t'ajudi i si estan conduint.
Fan goig a la nit, però oh, al matí ...

De què són fetes les noies petites?
Una marxa encisadora amb la qual t'ataquen,
Ungles llargues vermelles amb les quals per gratar-te,
I tantes trampes amb les quals per captivar-te,
Tan bon punt estàs acariciant els seus cabells, et griten: „Alerta amb els rínxols!“.
Sempre volen rebre orquídies i abrics de pell i joies amb perles.
En realitat l'única cosa bona que tenen elles és ...
– Són noies





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada