Entrades populars

divendres, 1 de novembre del 2013

Smashing Pumpkins - Bleed i The Cure - M.




Smashing Pumpkins - Bleed (2009)
it's all I wanted
it's all I could see
you can watch me bleed
daylight comes and washes over me, me
take what you have wanted
this is not your cross to bear
and the someone beside you
what they want is in what they see, see
feeling it in your heart
was more than I could see
it's all I wanted
it's all I could see
and the something inside you
daylight comes and washes over me, me
feeling it in your heart
was more than i could see
feeling it in your hearts
was more than i could see
one and two is three

Smashing Pumpkins - Bleed
era tot el que vaig voler
 era tot el que vaig veure
 pots veure com sagno
 llum del dia ve i em porta lluny, mi
 pren el que tu has volgut
 això no és la teva responsabilitat
 i la persona al teu costat
 el que volen està en el que veuen, veuen
 emoció en el teu cor
 era més que podría veure
 era tot el que vaig voler
 era tot el que vaig veure
 i alguna cosa dins teu
 el llum del dia ve i s'apodera de mi, mi

emoció en el teu cor
era més del que podría veure, aquí
emoció en el teu cor
era més que podría veure
u més dos són tres
 
 
 
The Cure - M (1987)
Hello image
Sing me a line from your favourite song
Twist and turn
But you're trapped in the light
All the directions were wrong

You'll fall in love with somebody else
Tonight

Help yourself
But tell me the words
Before you fade away
You reveal all the secrets
To remember the end
And escape someday

You'll fall in love with somebody else
Again tonight

Take a step
You move in time
But it's always back ...
The reasons are clear
Your face is drawn
And ready for the next attack
 

 
The Cure - M
Hola imatge
Canta'm una linia de la teva cançó favorita
 Girar i tombar
Però estàs atrapada en la llum
totes les instruccions eren equivocades

T'enamoraràs d'algun altre
Aquesta nit

Ajuda't a tu mateix
Però digues-me les paraules
Abans de desaparèixer
Descobreixes tots els secrets
Per recordar el final
I per escapar algun dia

T'enamoraràs d'algun altre
un altre cop aquesta nit

Fes un pas
Et mous en el temps
Però sempre tornarà ...
Les raons són clares
La teva cara està dibuixada
 I llesta per al següent atac

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada