How d'you do, I see you've met my faithful handyman
He's just a little brought down because when you knocked
He thought you were the candyman.
Don't get strung out by the way that I look,
Don't judge a book by its cover
I'm not much of a man by the light of day,
But by night I'm one hell of a lover
I'm just a Sweet Transvestite from Transexual, Transylvania.
So let me show you around, maybe play you a sound
You look like you're both pretty groovy
Or if you want something visual that's not too abysmal
We could take in an old Steve Reeves movie.
I'm glad we caught you at home, could we use your phone?
We're both in a bit of a hurry.
We'll just say where we are, then go back to the car
We don't want to be any worry.
So you got caught with a flat, well, how about that?
Well babies, don't you panic.
By the light of the night when it all seems alright
I'll get you a satanic mechanic.
I'm just a Sweet Transvestite from Transexual, Transylvania.
So why don't you stay for the night? Or maybe a bite?
I could show you my favourite obsession.
I've been making a man with blond hair and a tan
And he's good for relieving my tension
I'm just a Sweet Transvestite from Transexual, Transylvania.
So come up to the lab. And see what's on the slab.
I see you shiver with antici... pation!
But maybe the rain isn't really to blame
So I'll remove the cause, but not the symptom.
Que tal tot, veig que vas trobar el meu fidel peó
Només està una mica deprimit perquè quan vostè va trucar
Pensava que vostè era el venedor de drogues.
No us escandalitzeu pel que semblo,
No jutgis un llibre per la seva portada
Jo no m'assemblo molt a un home a la llum del dia,
Però a la nit sóc un amant de puta mare
Tan sols sóc un dolç transvestit de la Transsexual, Transilvània.
Així que deixa'm que us ensenyi tot, potser us deixaré escoltar una cançó
Sembla que vosaltres esteu bastant meravellosos
O si voleu alguna cosa visual que tampoc no és massa abismal
Podríem mirar una vella pel·lícula de Steve Reeves.
M'alegro que li hem enxampat a casa, podríem usar el seu telèfon?
Nosaltres dos tenim una mica de pressa.
Només haurem de dir on som, i després tornar al cotxe
Nosaltres no volem ser cap molèstia.
Us heu agafat un pneumàtic amb un forat, bé, quines coses, oi?
Idò, tetes, no us poseu dins un pànic.
A la llum de la nit, tot semblarà bé
Us aconseguiré un mecànic satànic.
Tan sols un dolç transvestit de la Transsexual, Transilvània.
Doncs, ¿Per què no us quedeu aquesta nit? O potser un mosset?
Podria mostrar-vos la meva obsessió preferida.
Estic fent un home amb els cabells rossos i un cos bronzejat
I fa bo per alleujar la meva tensió
Tan sols sóc un dolç transvestit de la Transsexual, Transilvània.
Així que pugeu al laboratori. I a veure el que tenim a la llosa.
Veig que tremoleu amb anticipació!
Però potser a la pluja tampoc no es pot posar-hi la culpa
Intento a treure la causa, però no el símptoma.
Entrades populars
-
Hola tothom, com us vaig prometre, avui toca a penjar l'entrevista de forma digital. Aquí em teniu. L'honor de fer una contrapor...
-
Ahir vaig recollir la última revista de l'EOI Eivissa (que es presenta com un diari). M'havien fet una entrevista dins la seva serie...
-
Ferran Torrent (nascut l'any 1951 a Sedaví, València) per a mi és un dels grans autors de la novel·la negra i també de la novel·la de tr...
-
Salvador – ressenya És una pel·lícula de 2006 de Manuel Huerga , segons la novel·la de Francisco Escribano de l’any 2001....
-
Entrevista amb Jordi de Manuel (22 de maig de 2014) CK: Tu ets biòleg i escriptor. Es pot veure això dins la teva obra? Et fa gràcia en...
diumenge, 19 d’octubre del 2014
Don't judge a book by its cover - Sweet Transvestite - Rocky Horror Picture Show
Etiquetes de comentaris:
Chryssula Kokossulis,
Rocky Horror Picture Show,
segle XX,
Tim Curry,
traducció catalana
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada