Entrades populars

dimecres, 30 de setembre del 2015

The Vapors - Turning Japanese











Turning Japanese

I've got your picture
Of me and you
You wrote "I love you"
I love you too
I sit there staring and there's nothing else to do
Oh it's in color
Your hair is brown
Your eyes are hazel
And soft as clouds
I often kiss you when there's no one else around
I've got your picture, I've got your picture
I'd like a million of you over myself
I asked the doctor to take your picture
So I can look at you from inside as well
You've got me turning up and turning down and turning in and turning 'round
I'm turning Japanese I think I'm turning Japanese I really think so
Turning Japanese I think I'm turning Japanese I really think so
I'm turning Japanese I think I'm turning Japanese I really think so
Turning Japanese I think I'm turning Japanese I really think so
I've got your picture, I've got your picture
I'd like a million of them over myself
I want the doctor to take your picture
So I can look at you from inside as well
You've got me turning up and turning down and turning in and turning 'round
I'm turning Japanese I think I'm turning Japanese I really think so
Turning Japanese I think I'm turning Japanese I really think so
I'm turning Japanese I think I'm turning Japanese I really think so
Turning Japanese I think I'm turning Japanese I really think so
No sex, no drugs, no wine, no women
No fun, no sin, no you, no wonder it's dark
Everyone around me is a total stranger
Everyone avoids me like a cyclone ranger
Everyone
That's why I'm turning Japanese I think I'm turning Japanese I really think so
Turning Japanese I think I'm turning Japanese I really think so
I'm turning Japanese I think I'm turning Japanese I really think so
Turning Japanese I think I'm turning Japanese I really think so
Turning Japanese I think I'm turning Japanese I really think so
Turning Japanese I think I'm turning Japanese I really think so
Turning Japanese I think I'm turning Japanese I really think so
(Think so think so think so)
Turning Japanese I think I'm turning Japanese I really think so


(M'estic) tornant japonès

Tinc la teva imatge
de tu i de mi
Escrivies "T'estim"
T'estim igualment
Estic assegut aquí amb la mirada perduda, i no hi ha res a fer
O, mira, és de color
Els teus cabells són castanys
Els teus ulls són d'un marró clar. 
I tous com núvols
Sovint et faig un bes quan hi ha ningú al meu voltant
Tinc la teva imatge, tinc la teva imatge
M'estimaria un milió d'ells, totes per sobre meu
Vaig demanar al metge que et fes una radiografia
Així que podria mirar-te també per dintre
M'estàs fent arribar i afluixar i doblar-me i girar-me
M'estic tornant, m'estic tornant japonès, realment pens així
Tornant, m'estic tornant japonès, realment pens així
M'estic tornant, m'estic tornant japonès, realment pens així
Tornant, m'estic tornant japonès, realment pens així
Tinc la teva imatge, tinc la teva imatge
M'estimaria un milió d'ells, totes per sobre meu
Voldria el metge et fes una radiografia
Així que puc mirar-te també per dintre
M'estàs fent arribar i afluixar i doblar-me i girar-me
M'estic tornant, m'estic tornant japonès, realment pens així
Tornant, m'estic tornant japonès, realment pens així
M'estic tornant, m'estic tornant japonès, realment pens així
Tornant, m'estic tornant japonès, realment pens així
Cap sexe, cap droga, gens de vi, cap dona
Cap diversió, cap pecat, cap tu, cap miracle que fa foscor
Tothom al meu voltant és un estranger en absolut
Tothom m'evita com un guardabosc de ciclons
Tothom
És per això m'estic tornant japonès, m'ho crec, m'estic tornant japonès, realment pens així
Tornant, m'estic tornant japonès, realment pens així
M'estic tornant, m'estic tornant japonès, realment pens així
Tornant, m'estic tornant japonès, realment pens així
Tornant, m'estic tornant japonès, realment pens així
Tornant, m'estic tornant japonès, realment pens així
Tornant, m'estic tornant japonès, realment pens així
(Pens així pens així pens així)
Tornant, m'estic tornant japonès, realment pens així

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada